Vrácení zboží, výměna a reklamační proces
Podrobný přehled postupů při vrácení a reklamacích, včetně informací o lhůtách a záručních podmínkách.
Jak funguje vrácení zboží se způsobem dodání Dropshipping?
Vrácení a reklamace zboží - více informací o Dropshipping. →
Při vrácení nebo reklamaci nás prosím nejprve kontaktujte na [email protected]:
Zboží nad 30kg bude vyzvednuto přímo u vás na adrese partnerskou spediční společností.
Při vrácení nebo reklamaci nás prosím nejprve kontaktujte na [email protected]:
- pošlete nám fotografie a popis reklamace/vrácení, které za vás zašleme a odkomunikujeme s dodavatelem
- vyžádáme a pošleme vám spediční štítky s adresou doručení k odeslání posílaného zboží
Zboží nad 30kg bude vyzvednuto přímo u vás na adrese partnerskou spediční společností.
Máte další dotazy? Kontaktujte nás
Přeskočit úsekMáte další dotazy? Kontaktujte nás
Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.
Termín konzultace
Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!