Vrácení zboží, výměna a reklamační proces

Podrobný přehled postupů při vrácení a reklamacích, včetně informací o lhůtách a záručních podmínkách.

Stačí zadat klíčové slovo, téma.

Jak funguje vrácení zboží se způsobem dodání Dropshipping?

Vrácení a reklamace zboží - více informací o Dropshipping. →

Při vrácení nebo reklamaci nás prosím nejprve kontaktujte na [email protected]:
  • pošlete nám fotografie a popis reklamace/vrácení, které za vás zašleme a odkomunikujeme s dodavatelem
  • vyžádáme a pošleme vám spediční štítky s adresou doručení k odeslání posílaného zboží
Zboží do 30kg dobře zabalíte a následně odevzdáte na poště nebo odběrném místě kurýrní společnosti, podle pokynů dodavatele, které vám zašleme spolu se štítky.

Zboží nad 30kg bude vyzvednuto přímo u vás na adrese partnerskou spediční společností.

Máte další dotazy? Kontaktujte nás

Přeskočit úsek

Máte další dotazy? Kontaktujte nás

Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.

Termín konzultace

Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!