Vrácení zboží, výměna a reklamační proces
Podrobný přehled postupů při vrácení a reklamacích, včetně informací o lhůtách a záručních podmínkách.
Objednávka mi přišla poškozená nebo nekompletní. Jak postupovat?
Pokud Vám zboží ve Vaší objednávce bylo doručeno poškozené, nebo pokud chybí některé díly, kontaktujte prosím naše Callcentrum na tel. 519 789 811, nebo e-mailem na adresu [email protected].
V případě poškození prosím vyfoťte poškozené díly, pokud možno i s obalem, ve kterém bylo zboží doručeno. V případě chybějících dílů si prosím poznamenejte, které díly přesně a v jakém počtu chybí.
Chybějící nebo nové díly vám samozřejmě doručíme na naše náklady.
V případě poškození prosím vyfoťte poškozené díly, pokud možno i s obalem, ve kterém bylo zboží doručeno. V případě chybějících dílů si prosím poznamenejte, které díly přesně a v jakém počtu chybí.
Chybějící nebo nové díly vám samozřejmě doručíme na naše náklady.
Máte další dotazy? Kontaktujte nás
Přeskočit úsekMáte další dotazy? Kontaktujte nás
Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.
Termín konzultace
Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!