Vrácení zboží, výměna a reklamační proces

Podrobný přehled postupů při vrácení a reklamacích, včetně informací o lhůtách a záručních podmínkách.

Stačí zadat klíčové slovo, téma.

Jak vrátit zakoupené zboží?

Chci vrátit zakoupené zboží. Do kdy a za jakých podmínek to mohu udělat?

Zboží zakoupené přes e-shop můžete vrátit do 14 ti dnů bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k vrácení zboží, který byl součástí dodávky, a také jej naleznete na tomto odkazu.

S tímto formulářem můžete zboží vrátit na kterékoliv prodejně Möbelix (kromě Dropshipping), nebo v případě drobného zboží jej zaslat na odesílací adresu.
Pokud je zboží nepoškozené, pak vám bude vrácena celá částka. V případě poškození nebo opotřebování zboží bude vrácena částka poměrem nižší, podle stupně poškození.

Zboží zakoupené v prodejnách Möbelix lze vrátit nepoškozené a nepoužívané na stejné prodejně, jako bylo zakoupeno. V tomto případě Vám nebude vrácena hotovost, ale částka Vám bude vrácena ve formě poukazu na další nákup.

Máte další dotazy? Kontaktujte nás

Přeskočit úsek

Máte další dotazy? Kontaktujte nás

Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.

Termín konzultace

Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!