Přeskočit úsek

Dropshipping - zboží přímo od výrobce

  • Toto zboží se nenachází v našich prodejnách.
  • Objednat si jej můžete pouze online přes e-shop Möbelix.
  • Zboží jde přímo od dodavatele k vám a ne z našich skladů, abychom vám toto zboží mohli nabídnout levněji.
  • Zboží bude doručeno přímo od výrobce speditérskou firmou.
Upozornění o doručení:
Zboží bude doručeno přímo od výrobce spediční firmou.
Speditér zboží vyloží na okraji cesty zadané adresy,
z tohoto důvodu je třeba zajistit svépomocné odnesení zboží a také vlastní výnos do domu.

Doručení provádí spediční firma.
O termínu dodávky zboží vás bude informovat kurýr, se kterým se domluvíte na přesném datu.

Dropshipping - zboží přímo od výrobce - nemáme v našich skladech
, proto při vrácení/reklamaci postupujte následovně:

Vrácení a reklamace zboží

Při vrácení nebo reklamaci nás prosím nejprve kontaktujte na [email protected]:
  • pošlete nám fotografie a popis reklamace/vrácení, které za vás zašleme a odkomunikujeme s dodavatelem
  • vyžádáme a pošleme vám spediční štítky s adresou doručení k odeslání posílaného zboží
Zboží do 30kg dobře zabalíte a následně odevzdáte na poště nebo odběrném místě kurýrní společnosti, podle pokynů dodavatele, které vám zašleme spolu se štítky.

Zboží nad 30kg bude vyzvednuto přímo u vás na adrese partnerskou spediční společností.
Přeskočit úsek

Vrácení zboží „Dropshipping“

V zákonné lhůtě do 14 dnů bez udání důvodu proběhne následovně:
Nejprve prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení [email protected], kde vás budou pracovnice informovat o dalším postupu. Následně nepoškozené a nepoužité zboží řádně zabalíte a předáte na odběrném místě nebo u balíků nad 30kg vyzvedne zboží spediční společnost.
Zboží přímo od výrobce „Dropshipping“ se nepředává na našich prodejnách, jelikož se tam toto zboží nenachází, narozdíl od běžného sortimentu.

Reklamace zboží „Dropshipping“

Kontaktujte naše zákaznické oddělení [email protected], s přiloženým popisem a fotografiemi o vzniklé situaci, artiklovým číslem reklamovaného produktu a číslem kupní smlouvy. Následně odkomunikujeme vzniklou situaci s dodavatelem a budeme vás informovat o dalším postupu.
Zboží přímo od výrobce „Dropshipping“ se nepředává na našich prodejnách, jelikož se tam toto zboží nenachází, narozdíl od běžného sortimentu.