Reklamace a servis kuchyní a spotřebičů
Zde můžete snadno a rychle najít kontakt pro reklamaci spotřebiče
Pro nahlášení záručních reklamací kuchyní využijte kontakt na servisní centrum. Pro komunikaci si prosím připravte číslo své smlouvy, které uveďte do předmětu zprávy v e-mailu.
Vaše dotazy rádi zodpovíme na telefonním čísle +420 725 532 431 nebo na e-mailu [email protected], kam můžete zaslat popis svého požadavku včetně fotografií, které jsou vždy nezbytné.
Telefonní linka je k dispozici od pondělí do neděle, 9:00–17:00, mimo státní svátky.
Došlo k náhlé poruše vašeho elektrického spotřebiče? Stačí kliknout na logo výrobce spotřebiče a dostanete se přímo na jeho servisní stránku. Abyste získali rychlou a cílenou pomoc, jsou pro výrobce užitečné následující informace:
Vaše dotazy rádi zodpovíme na telefonním čísle +420 725 532 431 nebo na e-mailu [email protected], kam můžete zaslat popis svého požadavku včetně fotografií, které jsou vždy nezbytné.
Telefonní linka je k dispozici od pondělí do neděle, 9:00–17:00, mimo státní svátky.
Došlo k náhlé poruše vašeho elektrického spotřebiče? Stačí kliknout na logo výrobce spotřebiče a dostanete se přímo na jeho servisní stránku. Abyste získali rychlou a cílenou pomoc, jsou pro výrobce užitečné následující informace:
- O jaký typ závady se jedná?
- Zobrazuje se chybový kód?
- O jaký model spotřebiče se jedná?
- Jaké je výrobní číslo?
Jsme tu vždy pro vás
Máte-li jakékoli dotazy týkající se vaší objednávky, produktu nebo nákupu na pobočce společnosti Möbelix, kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.