Vrácení zboží, výměna a reklamační proces
Podrobný přehled postupů při vrácení a reklamacích, včetně informací o lhůtách a záručních podmínkách.
Bylo mi doručeno nesprávné zboží. Jak mám postupovat?
Pokud vám bylo doručeno jiné než Vámi objednané zboží, kontaktujte prosím naše Callcentrum na tel. 519 789 811, nebo e-mailem na adresu [email protected].
Zboží vám samozřejmě vyměníme na naše náklady.
Zboží vám samozřejmě vyměníme na naše náklady.
Máte další dotazy? Kontaktujte nás
Přeskočit úsekMáte další dotazy? Kontaktujte nás
Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.
Termín konzultace
Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!