Vrácení zboží, výměna a reklamační proces
Podrobný přehled postupů při vrácení a reklamacích, včetně informací o lhůtách a záručních podmínkách.
Jak reklamovat zboží?
Vyplňte prosím formulář k reklamaci/vrácení zboží, které bylo součástí dodávky, a také jej naleznete na tomto odkazu.
S tímto formulářem můžete zboží vrátit na kterékoli prodejně Möbelix (Není možné vrátit v prodejně zboží přímo od dodavatele „Dropshipping“ a produkty pouze online, označené „Online only“ s dodáním zdarma, mají různé způsoby vrácení a nenacházejí se v prodejnách), nebo v případě drobného zboží jej zaslat na odesílací adresu.
Pokud je zboží nepoškozeno, pak vám bude vrácena celá částka. V případě poškození nebo opotřebování zboží vám bude vrácena nižší částka, dle stupně poškození.
Zboží zakoupené v prodejnách lze vrátit nepoškozené a nepoužívané ve stejné prodejně, jako bylo zakoupeno. V tomto případě vám nebude vrácena hotovost, ale částka vám bude vrácena ve formě poukazu na další nákup.
Není možné vrátit v prodejně: Zboží, které se v prodejnách nenachází.
Produkty dodávané přímo od dodavatele „Dropshipping“ a produkty pouze online, označené „Exkluzivně online“ s dodáním zdarma, mají různé způsoby vrácení. Proto je třeba nás kontaktovat se žádostí, přiblížíme vám postup a situaci odkomunikujeme s dodavatelem a kurýrní společností.
Je třeba volat svoz zpět k dodavateli nebo poslat poštou na adresu získanou od nás, po ohlášení situace.
Postup vrácení pro jednotlivé typy objednávek naleznete ve VOP nebo části často kladených otázek Vrácení a reklamace.
Postup:
S tímto formulářem můžete zboží vrátit na kterékoli prodejně Möbelix (Není možné vrátit v prodejně zboží přímo od dodavatele „Dropshipping“ a produkty pouze online, označené „Online only“ s dodáním zdarma, mají různé způsoby vrácení a nenacházejí se v prodejnách), nebo v případě drobného zboží jej zaslat na odesílací adresu.
Pokud je zboží nepoškozeno, pak vám bude vrácena celá částka. V případě poškození nebo opotřebování zboží vám bude vrácena nižší částka, dle stupně poškození.
Zboží zakoupené v prodejnách lze vrátit nepoškozené a nepoužívané ve stejné prodejně, jako bylo zakoupeno. V tomto případě vám nebude vrácena hotovost, ale částka vám bude vrácena ve formě poukazu na další nákup.
Není možné vrátit v prodejně: Zboží, které se v prodejnách nenachází.
Produkty dodávané přímo od dodavatele „Dropshipping“ a produkty pouze online, označené „Exkluzivně online“ s dodáním zdarma, mají různé způsoby vrácení. Proto je třeba nás kontaktovat se žádostí, přiblížíme vám postup a situaci odkomunikujeme s dodavatelem a kurýrní společností.
Je třeba volat svoz zpět k dodavateli nebo poslat poštou na adresu získanou od nás, po ohlášení situace.
Postup vrácení pro jednotlivé typy objednávek naleznete ve VOP nebo části často kladených otázek Vrácení a reklamace.
Postup:
- Zboží důkladně zabalte tak, aby se nepoškodil.
- Ke zboží přiložte vyplněný formulář o vrácení a výměně zboží (faktura není nutná).
- Vyplňte výměnný formulář, který naleznete ve VOP (ke stáhnutí zde) a označte políčko "žádám o vrácení peněz". Je důležité uvést číslo účtu, na který Vám budou vráceny peníze.
- Zboží doporučujeme zaslat poštou DOPORUČENĚ. Nikdy neposílejte zboží na dobírku!
Máte další dotazy? Kontaktujte nás
Přeskočit úsekMáte další dotazy? Kontaktujte nás
Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.
Termín konzultace
Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!