Karta výhod
Vše, co potřebujete vědět o kartě výhod, založení online účtu, registraci na newsletteru a dalších výhodách pro zákazníky.
Proč nevidím všechny své objednávky?
Objednávky zadané v minulosti před založením online účtu, nebo jako host, tyto se ve vašem účtu nezobrazí. Rovněž se neuloží žádné nákupy, které nebyly uskutečněny s Kartou výhod. Je třeba zadat číslo Karty výhod v e-shopu v košíku při zadávání údajů nebo se v prodejně u pokladny předložit Kartu výhod.
Máte další dotazy? Kontaktujte nás
Přeskočit úsekMáte další dotazy? Kontaktujte nás
Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.
Termín konzultace
Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!