Doprava, dodání, výnos a montáž
Informace o možnostech dodání, včetně osobního odběru, výnosu na patro, půjčování dodávky a dalších služeb doručení.
Proč mi zboží ještě nebylo doručeno?
Některé zboží nemáme skladem a čekáme na dodání od výrobce. Termín, kdy k vám bude doručeno, je uveden na potvrzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem.
Může se stát, že dodavatel posunul termín dodání. V takovém případě od nás samozřejmě obdržíte informaci SMS nebo e-mailem.
Máte-li dotaz k termínu dodání, obraťte se prosím na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na [email protected].
Může se stát, že dodavatel posunul termín dodání. V takovém případě od nás samozřejmě obdržíte informaci SMS nebo e-mailem.
Máte-li dotaz k termínu dodání, obraťte se prosím na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na [email protected].
Máte další dotazy? Kontaktujte nás
Přeskočit úsekMáte další dotazy? Kontaktujte nás
Napište nám svůj dotaz nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.
Termín konzultace
Rádi se vám budeme věnovat i osobně. Zarezervujte si svůj osobní termín poradenství, plánování nebo konzultace!