Nejčastější otázky


Nejčastější otázky
ke Kartě výhod
  • Jaké výhody má Karta výhod?

    S Kartou výhod Möbelix získáváte celou řadu benefitů a zvýhodnění, od speciálních nabídek po informace o novinkách a extra ceny. Vážíme si Vaší věrnosti a odměňujeme ji. Pojďme se podívat co všechno Vám Karta výhod přináší.
    Kvartální nabídky: Za vybrané produkty platíte méně! Karta výhod Vám každé tři měsíce přináší vybrané produkty za speciální ceny. Aktuální nabídku najdete v části letáky
    Roční bonus: Za Vaše nákupy Vás odměňujeme až do výšky 1.500,- Kč! Za každých 250,- Kč se na Vaši Kartu výhod připíše 1 bonusový bod. Zúčtovací období je od 1.1. do 31.12. každý rok. Už od 50ti bodů se můžete těšit na bonus
    Newsletter: Každý měsíc ty nejlepší nabídky přímo na Váš e-mail. Upozorníme Vás na aktuální akce abyste nezmeškali nic důležitého. Více informací najdete v části Newsletter
    Zapůjčení dodávky: Jako držitel Karty výhod si můžete zapůjčit dodávku Möbelix bez nutnosti nákupu. Bližší informace Vám rádi poskytnou naši zaměstnanci na prodejnách

  • Jak získám Kartu výhod?

    Zaujala Vás tato nabídka? Pak si zažádejte o Kartu výhod právě teď. Je to samozřejmě bezplatné a nová Karta výhod Vám přijde poštou.

    Pro přihlášení ke Kartě výhod použijte prosím tento link ►

  • Ztratil jsem Kartu výhod. Jak mohu získat novou?
    Ztratili jste nebo jste někam založili Vaši Kartu výhod a nemůžte ji najít? Nevadí, zašleme Vám novou zdarma. A nepřijdete o žádné nasbírané body, na nové kartě bude vše při starém.
    Pro nahlášení ztráty Karty výhod použijte prosím náš formulář na tomto linku ►​
  • Jak mohu změnit údaje na své Kartě výhod?
    Pokud si přejete změnit nějaké údaje na Vaší Kartě výhod, využijte kontaktní formulář níže, nebo se obraťte  telefonicky na naše Callcentrum, tel.: 519 789 811, nebo e-mailem na shop@moebelix.cz.
  • Mohu uplatnit Kartu výhod také na e-shopu?
    Vaše Möbelix Karta výhod je platná také na e-shopu. Uveďte číslo Vaší Karty výhod a sbírejte body také za Vaše nákupy online.
  • Jak se mohu odhlásit z Karty výhod?
    Pokud máte Kartu výhod, ale nechcete ji nadále využívat a chcete se odhlásit, použijte prosím kontaktní formulář níže.
Nejčastější otázky
ohledně dodání
  • Jaký je stav mojí objednávky? Kdy bude dodána?
    Předběžný termín dodání byl uveden v potrvzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem. Aktuální stav Vaší objednávky můžete zjistit na tomto odkazu. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na shop@moebelix.cz
  • Jaké jsou způsoby dodání?

    Nábytek doručujeme vlastní dopravou, ale využíváme i služeb kurýrní společnosti. Dodání je třeba objednat společně se zbožím, cena dodání je na tomto odkazu.

    Drobné zboží a doplňky zasíláme doručovatelskou službou, cena je v tomto případě 95,- Kč.

  • Jak mohu domluvit termín dodání?

    Ohledně termínu dodání Vás bude kontaktovat pobočka, odkud se zboží poveze, nebo kurýrní společnost.

    Máte-li dotazy nebo požadavky na konkrétní termín, obraťte se na naše Callcentrum na čísle 519 789 811.

  • Proč mi byla doručena pouze část mojí objednávky?

    Pokud jste měl objednávku, na které bylo zboží s různými způsoby dodání, pak byla objednávka rozdělena do více zakázek. Každá s těchto zakázek je doručována zvlášť. Například nábytek Vám bude doručen naší dopravou - jedna zakázka, a doplňkové a drobné zboží doručovatelskou službou - druhá zakázka. Toto rozdělení je vidět na potvrzení objednávky, které jste obdržel e-mailem.

    Částečné doručení může pak proběhnout i v případě, že máte jednu zakázku s více položkami, ze kterých ovšem nejsou všechny k dispozici a dodací termín je u nich velmi dlouhý. V takovém případě Vám byla doručena ta část, která už je skladem. Cenu dopravy v tomto případě hradíte samozřejmě pouze jednou, druhé dodání máte od nás zdarma.

  • Proč mi zboží ještě nebylo doručeno?

    Některé zboží nemáme skladem a čekáme na dodání od výrobce. Termín, kdy k Vám bude doručeno, je uveden na potvrzení pobjednávky, které jste obdrželi e-mailem.

    Může se stát, že dodavatel posunul termín dodání. V takovém případě od nás samozřejmě obdržíte informaci SMS nebo e-mailem.

    Máte-li dotaz k termínu dodání, obraťte se prosím na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na shop@moebelix.cz.

  • Mohu si zboží odebrat na prodejně?

    Při objednávání zboží máte v nákupním košíku možnost zvolit si, zda chcete zboží doručit, nebo si jej osobně vyzvednout na prodejně.

    Zboží s dodáním zdarma, Online Only, osobně vyzvednout nelze, ale bude Vám doručeno zdarma.

    Pokud již máte objednané zboží s dodáním a rozhodli jste se, že si jej chcete osobně odebrat na prodejně, tak kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 519 789 811. Pokud se Vámi objednané zboží nachází na Vámi požadované pobočce tak si jej můžete vyzvednout. Cena dopravy, kterou jste uhradili při objednání, Vám bude samozřejmě vrácena zpět.

Nejčastnější otázky
ohledně vrácení zboží
  • Chci vrátit zakoupené zboží. Do kdy a za jakých podmínek to mohu udělat?

    Zboží zakoupené přes e-shop můžete vrátit do 14 ti dnů bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k vrácení zboží, který byl součástí dodávky, a také jej naleznete ZDE. S tímto formulářem můžete zboží vrátit na kterékoliv prodejně Möbelix, nebo v případě drobného zboží jej zaslat na odesílací adresu.

    Pokud je zboží nepoškozené, pak Vám bude vrácena celá částka. V případě poškození nebo opotřebování zboží bude vrácena částka poměrem nižší, podle stupně poškození.

    Zboží zakoupené v prodejnách Möbelix lze vrátit nepoškozené a nepoužívané na stejné prodejně, jako bylo zakoupeno. V tomto případě Vám nebude vrácena hotovost, ale částka Vám bude vrácena ve formě poukazu na další nákup.

  • Bylo mi doručeno nesprávné zboží. Jak získám zboží, které jsem si objednal?

    Pokud Vám bylo doručeno jiné než Vámi objednané zboží, kontaktujte prosím naše Callcentrum na tel. 519 789 811, nebo e-mailem na adresu shop@moebelix.cz.

    Zboží Vám samozřejmě vyměníme na naše náklady.

  • Moje objednávka přišla poškozená nebo nekompletní. Jaký je postup v tomto případě?

    Pokud Vám zboží ve Vaší objednávce bylo doručeno poškozené, nebo pokud chybí některé díly, kontaktujte prosím naše Callcentrum na tel. 519 789 811, nebo e-mailem na adresu shop@moebelix.cz.

    V případě poškození prosím vyfoťte poškozené díly, pokud možno i s obalem, ve kterém bylo zboží doručeno. V případě chybějících dílů si prosím poznamenejte, které díly přesně a v jakém počtu chybí.

    Chybějící nebo nové díly Vám samozřejmě doručíme na naše náklady.

  • Jaký je stav mojí objednávky? Kdy bude dodána?
    Předběžný termín dodání byl uveden v potrvzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem. Aktuální stav Vaší objednávky můžete zjistit na tomto odkazu. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na shop@moebelix.cz
  • Mohu si zboží odebrat na prodejně?

    Při objednávání zboží máte v nákupním košíku možnost zvolit si, zda chcete zboží doručit, nebo si jej osobně vyzvednout na prodejně.

    Zboží s dodáním zdarma, Online Only, osobně vyzvednout nelze, ale bude Vám doručeno zdarma.

    Pokud již máte objednané zboží s dodáním a rozhodli jste se, že si jej chcete osobně odebrat na prodejně, tak kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 519 789 811. Pokud se Vámi objednané zboží nachází na Vámi požadované pobočce tak si jej můžete vyzvednout. Cena dopravy, kterou jste uhradili při objednání, Vám bude samozřejmě vrácena zpět.

  • Jaké jsou způsoby dodání?

    Nábytek doručujeme vlastní dopravou, ale využíváme i služeb kurýrní společnosti. Dodání je třeba objednat společně se zbožím, cena dodání je na tomto odkazu.

    Drobné zboží a doplňky zasíláme doručovatelskou službou, cena je v tomto případě 95,- Kč.

Nejčastější otázky
ohledně služeb
  • Jaké jsou možnosti plánování kuchyní?

    U nás máte možnost nechat si naplánovat kuchyni v našich pobočkách, využít náš online 3D plánovač nebo si objednat plánování a naši pracovníci přijedou za Vámi.

    Jít ke 3D plánovači.

    Objednat si plánování u Vás doma.

  • Mohu si zboží zarezervovat na prodejně?

    Každé zboží na našich internetových stránkách, které má zobrazenou volbu Rezervovat (umístěnou pod volbou Do nákupního koše), si můžete zarezervovat na vybrané pobočce.

    Rezervace je platná 48 hodin od jejjího vytvoření, poté je automaticky stornována.

  • Mohu objednat montáž nábytku a kolik stojí?

    Službu montáž lze objednat na kterékoliv pobočce, tuto službu nelze objednat online.

    Její cena je závislá od celkové ceny zboží, které chcete nechat montovat. Pro nacenění kontaktujte prosím příslušnou pobočku, nebo naše Callcentrum.

  • Co je to Cenová garance?

    Cenová garance je záruka, že u nás máte zboží za nejlepší ceny. Garance platí za těchto podmínek:

    - vztahuje se pouze na maloobchodní prodej zboží v tzv. kamenných prodejnách

    - rozdíl bude vyplacený formou poukázky Möbelix

    - bude uznána na identický výrobek (typ, značka, dodavatel) při předložení konkurenční nabídky před nákupem, nebo po nákupu nejpozdĕji do 14 dnů společnĕ s pokladním dokladem, nebo fakturou

Nejčastější otázky
ohledně platby
  • Jaké jsou možnosti platby?
    Na e-shopu si můžete vybrat mezi možností platby platební kartou, okamžitým bankovním převodem a platbě při osobním odběru na prodejně (vztahuje se pouze na způsob odběru Osobní odběr na prodejně).
  • Co je to Okamžitý bankovní převod?
    Při volbě Okamžitý bankovní převod zvolíte Vaši banku a při dokončení objednávky jste přesměrování na přihlášení do Internetbankingu této Vaší banky. Přihlášení probíhá tak, jak jste zvyklí, pouze po přihlášení vstoupíte automaticky potvrzení platby. Jakmile jí potvrdíte, jste přesměrováni zpět na Möbelix, kde je již dokončená objednávka.
  • Jake platební karty lze použít pro platbu online?

    Pro platby online jsou podporované platební karty Visa a Mastercard, u kterým jsou internetové platby povoleny.

    Pokud vlastníte kartu Visa nebo Mastercard, ale platba Vám nelze provézt, obraťte se prosím na Vaši banku, aby Vám aktivovali možnost online platby.

  • Jsou za online platby účtovány nějaké poplatky?

    Jak platba paltební kartou, tak platba okamžitým bankovním převodem, jsou zcela bez poplatku.

    Zaplatíte pouze cenu zboží a případné náklady na dopravu, poplatek za platbu není žádný.

  • Mohu při nákupu online uplatnit slevový kupón?

    Pokud vlastníte slevový kupón s kódem slevy, pak jej vložte do políčka "Kód slevy" v nákupním koši v druhém kroku, na stránce s Vašimi údaji, a stiskněte zelenou šipku.

    Pokud jsou splněny podmínky slevového kupónu (jako platnost, typ zboží apod.), pak je Vám kód započítán a sleva odečtena.

    Na jeden nákup lze použít pouze jeden kupón.

  • Mohu platit na splátky?
    Nákup na splátky je u nás možný, ale pouze v našich prodejnách. Úvěry pro naše zákazníky poskytuje Hello bank. Naši zaměstnanci Vám rádi pomohou vybrat ideální splátkový program přesně pro Vás. Bližší informace získáte ZDE a na našich prodejnách.
  • Je možné objednat s platbou na dobírku?
    Možnost paltby na dobírku nemáme v současné době v nabídce. Je možné využít možnosti platby platební kartou online nebo online okamžitým bankovním převodem. Pokud zvolíte osobní odběr na prodejně, nemusíte při objendávce platit nic a zboží uhradíte až při osobním odběru. Zde je možná platba jak v hotovosti, tak platební kartou.
Chcete nás kontaktovat přímo?
Můžete se obrátit přímo na náš tým pomoci a podpory. Využijte náš formulář, kde můžete definovat Váš dotaz, vybrat si způsob jakým chcete být kontaktováni, jestli telefonicky nebo e-mailem.