Vrácení zboží
-
Chci vrátit zakoupené zboží. Do kdy a za jakých podmínek to mohu udělat?
Zboží zakoupené přes e-shop můžete vrátit do 14 ti dnů bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k vrácení zboží, který byl součástí dodávky, a také jej naleznete ZDE. S tímto formulářem můžete zboží vrátit na kterékoliv prodejně Möbelix, nebo v případě drobného zboží jej zaslat na odesílací adresu.
Pokud je zboží nepoškozené, pak Vám bude vrácena celá částka. V případě poškození nebo opotřebování zboží bude vrácena částka poměrem nižší, podle stupně poškození.
Zboží zakoupené v prodejnách Möbelix lze vrátit nepoškozené a nepoužívané na stejné prodejně, jako bylo zakoupeno. V tomto případě Vám nebude vrácena hotovost, ale částka Vám bude vrácena ve formě poukazu na další nákup.
-
Bylo mi doručeno nesprávné zboží. Jak získám zboží, které jsem si objednal?
Pokud Vám bylo doručeno jiné než Vámi objednané zboží, kontaktujte prosím naše Callcentrum na tel. 519 789 811, nebo e-mailem na adresu shop@moebelix.cz.
Zboží Vám samozřejmě vyměníme na naše náklady.
-
Moje objednávka přišla poškozená nebo nekompletní. Jaký je postup v tomto případě?
Pokud Vám zboží ve Vaší objednávce bylo doručeno poškozené, nebo pokud chybí některé díly, kontaktujte prosím naše Callcentrum na tel. 519 789 811, nebo e-mailem na adresu shop@moebelix.cz.
V případě poškození prosím vyfoťte poškozené díly, pokud možno i s obalem, ve kterém bylo zboží doručeno. V případě chybějících dílů si prosím poznamenejte, které díly přesně a v jakém počtu chybí.
Chybějící nebo nové díly Vám samozřejmě doručíme na naše náklady.
-
Jaký je stav mojí objednávky? Kdy bude dodána?
Předběžný termín dodání byl uveden v potrvzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem. Aktuální stav Vaší objednávky můžete zjistit na tomto odkazu. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na shop@moebelix.cz
-
Mohu si zboží odebrat na prodejně?
Při objednávání zboží máte v nákupním košíku možnost zvolit si, zda chcete zboží doručit, nebo si jej osobně vyzvednout na prodejně.
Zboží s dodáním zdarma, Online Only, osobně vyzvednout nelze, ale bude Vám doručeno zdarma.
Pokud již máte objednané zboží s dodáním a rozhodli jste se, že si jej chcete osobně odebrat na prodejně, tak kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 519 789 811. Pokud se Vámi objednané zboží nachází na Vámi požadované pobočce tak si jej můžete vyzvednout. Cena dopravy, kterou jste uhradili při objednání, Vám bude samozřejmě vrácena zpět.
-
Jaké jsou způsoby dodání?
Nábytek doručujeme vlastní dopravou, ale využíváme i služeb kurýrní společnosti. Dodání je třeba objednat společně se zbožím, cena dodání je na tomto odkazu.
Drobné zboží a doplňky zasíláme doručovatelskou službou, cena je v tomto případě 95,- Kč.