Moje objednávka přišla poškozená nebo nekompletní. Jaký je postup v tomto případě?


Pokud Vám zboží ve Vaší objednávce bylo doručeno poškozené, nebo pokud chybí některé díly, kontaktujte prosím naše Callcentrum na tel. 519 789 811, nebo e-mailem na adresu shop@moebelix.cz.

V případě poškození prosím vyfoťte poškozené díly, pokud možno i s obalem, ve kterém bylo zboží doručeno. V případě chybějících dílů si prosím poznamenejte, které díly přesně a v jakém počtu chybí.

Chybějící nebo nové díly Vám samozřejmě doručíme na naše náklady.


Passend zum Thema
Chcete nás kontaktovat přímo?
Můžete se obrátit přímo na náš tým pomoci a podpory. Využijte náš formulář, kde můžete definovat Váš dotaz, vybrat si způsob jakým chcete být kontaktováni, jestli telefonicky nebo e-mailem.