Jak mohu domluvit termín dodání?
Ohledně termínu dodání Vás bude kontaktovat pobočka, odkud se zboží poveze, nebo kurýrní společnost.
Máte-li dotazy nebo požadavky na konkrétní termín, obraťte se na naše Callcentrum na čísle 519 789 811.
-
Jaký je stav mojí objednávky? Kdy bude dodána?
Předběžný termín dodání byl uveden v potrvzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem. Aktuální stav Vaší objednávky můžete zjistit na tomto odkazu. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na shop@moebelix.cz
-
Jaké jsou způsoby dodání?
Nábytek doručujeme vlastní dopravou, ale využíváme i služeb kurýrní společnosti. Dodání je třeba objednat společně se zbožím, cena dodání je na tomto odkazu.
Drobné zboží a doplňky zasíláme doručovatelskou službou, cena je v tomto případě 95,- Kč.
-
Jak mohu domluvit termín dodání?
Ohledně termínu dodání Vás bude kontaktovat pobočka, odkud se zboží poveze, nebo kurýrní společnost.
Máte-li dotazy nebo požadavky na konkrétní termín, obraťte se na naše Callcentrum na čísle 519 789 811.
-
Proč mi byla doručena pouze část mojí objednávky?
Pokud jste měl objednávku, na které bylo zboží s různými způsoby dodání, pak byla objednávka rozdělena do více zakázek. Každá s těchto zakázek je doručována zvlášť. Například nábytek Vám bude doručen naší dopravou - jedna zakázka, a doplňkové a drobné zboží doručovatelskou službou - druhá zakázka. Toto rozdělení je vidět na potvrzení objednávky, které jste obdržel e-mailem.
Částečné doručení může pak proběhnout i v případě, že máte jednu zakázku s více položkami, ze kterých ovšem nejsou všechny k dispozici a dodací termín je u nich velmi dlouhý. V takovém případě Vám byla doručena ta část, která už je skladem. Cenu dopravy v tomto případě hradíte samozřejmě pouze jednou, druhé dodání máte od nás zdarma.
-
Proč mi zboží ještě nebylo doručeno?
Některé zboží nemáme skladem a čekáme na dodání od výrobce. Termín, kdy k Vám bude doručeno, je uveden na potvrzení pobjednávky, které jste obdrželi e-mailem.
Může se stát, že dodavatel posunul termín dodání. V takovém případě od nás samozřejmě obdržíte informaci SMS nebo e-mailem.
Máte-li dotaz k termínu dodání, obraťte se prosím na naše Callcentrum na čísle 519 789 811, nebo e-mailem na shop@moebelix.cz.
-
Mohu si zboží odebrat na prodejně?
Při objednávání zboží máte v nákupním košíku možnost zvolit si, zda chcete zboží doručit, nebo si jej osobně vyzvednout na prodejně.
Zboží s dodáním zdarma, Online Only, osobně vyzvednout nelze, ale bude Vám doručeno zdarma.
Pokud již máte objednané zboží s dodáním a rozhodli jste se, že si jej chcete osobně odebrat na prodejně, tak kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 519 789 811. Pokud se Vámi objednané zboží nachází na Vámi požadované pobočce tak si jej můžete vyzvednout. Cena dopravy, kterou jste uhradili při objednání, Vám bude samozřejmě vrácena zpět.